Jag har bestämt mig...

I ett halvförhållande jag hade på nästan 3 år, började jag gå upp i vikt,
därför att jag blev för bekväm i mig själv. Jag har insett att det är dags
att bli av med de där kilonen nu. Har gått på gymmet lite till och från sedan
i februari. De dagar jag jobbar är det svårt att hinna gå. Men jag måste börja
träna mera och även äta bättre. Jag mår bättre av det, min kropp mår bättre
och framförallt kanske jag kan få ordning på min jävla rygg.

Den bästa känslan är när man orkar mycket. Även om jag orkar en del nu, så
skulle det vara ännu mera härligt att orka med. Så har bestämt mig för att försöka
gå ner i vikt nu. Fungerar inte att ha det så här längre. Jag trivs ganska bra
med mig själv, men det är just det att jag känner att kroppen tar lite stryk.
Har ju sedan ett år en knäskada; ett uttänjt ledband, som troligen aldrig
går tillbaka 100%. Så länge jag får spela innebandy och träna är jag nöjd.




XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0