We're killing each other in the name of god... we're killing god in everyone of us

Tänkte ge några av min berömda låttips. Rubriken på detta inlägg kommer från en
låt, med otroligt bra text; "Turn the tide" som framförs av Ailu Crash. Låten är med
i den svenska filmen "Jag saknar dig..." En film som förövrigt är grymt bra.

Ailu Crash - Turn the tide (Cilla turns)


Molly Sandén - Why am I crying


The neverdies - My hometown


Kristoffer Åström - Queen of sorrow


3 doors down - When you're young


Laleh - Some die young



Nä nu drar jag till gymmet och tränar, och får av mig lite aggressioner som jag har ligger i kroppen.
Är riktigt trött, så känner inte speciellt stor lust till att åka och träna just nu, men det blir bättre
när jag väl är där :)


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0