Lumikummun Elmeri

Jag var och träffade min finska lapphundstiks pappa för ca 1 ½ vecka sedan.
Jag hade bara sett honom på bilder tidigare. Så jag var verkligen spänd när
jag åkte dit. När jag klev ur bilden föll jag pladask. Det är nog en av de
snyggaste finska lapphundshanarna som jag har sett. Det är så otroligt synd
att han inte ställs ut. Skulle verkligen vara kul att se honom ställas. Synd bara
att man inte kände dem som äger honom bättre. Jag hade mer än gärna
tagit med honom på utställning. Men men, vi får se vad som händer. Kanske
kan lära känna hans matte lite bättre, så man kan få flirta in sig lite och ta med
honom på någon utställning :)

Tänkte lägga upp lite bilder från när jag träffade Elmeri här :)





















































Hoppas ni gillar bilderna. Om ni ska låna dem. Snälla fråga innan. Jag brukar inte säga nej.
men tycker ändå ni ska fråga för sakens skull.



XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0