I'm feeling alive...

Träningvärk i axlar, bröstmuskler och baksidan av låret. Är även ganska trött i
rygg- och magmuskler. men det är tecken på att det tar på musklerna. Så nöjd
över värken. Var skönt att springa av sig på matchen som jag dömde imorse.
Dömde med en kille som heter Anton Kindlund. Trevlig kille och enligt mig
bra domare. Visade sig att han dömde vårat lag i en match där inte jag spelade
här tidigt under året. Igår kväll dömde jag tillsammans med en kille som heter
Simon Öberg Hillerus. Även han riktigt bra kollega. Så har gått bra. Men jag
var allt annat än populär. Hade ett lag som öppet gapa och skrek på mig
hela matchen igår. De skrek även på Simon. Inga glåpord eller egentligen riktat
mot oss, utan lät egentligen som allmän frustration. Jag gick bara ifrån killarna
när det gapade. Det är 13-åriga killar som står och gapar på en person som dels
är 9 år äldre än dem... visserligen kvinna... men med ett starkt psyke och som
är bestämd och mer som kille själv. Så de har inte så mycket för att gapa.
Älskar känslan att jag kan blåsa skithårt i pipan, för att när jag pratar med spelarna
om situationen ta det lugnt. Pipan talar mycket i innebandyn. Det är så skönt att
kunna visa mitt missnöje över spelet genom att blåsa jättehårt i pipan, och inte
behöva tjafsa med dem med rösten.

Jag pratade med en person i telefon på väg hem från Uppsala, var bara ett samtal
på runt fyra minuter. Men jag blev på bra humör :) Han höll på och jävlades med mig,
på skoj alltså, och hackade på mig och sa att jag var otränad när jag sa att jag hade
träningsvärk. Haha. Vissa människor är bara för härliga. Får se om jag ska träffa
på honom något tag framöver. Får se vad som händer och sker. Nu är det dock jävligt
tajt med tid, så finns ingen möjlighet varken från min eller hans sida att kunna ses.
Den som lever får se vad som händer om jag säger så.

Träningen igår verkar har gjort att jag idag inte har sådan ryggvärk. Det är sätesmuskeln
som gör mest jävla ont nu. Önskar att jag kunde byta sätesmuskeln med någon just
nu. Med hjälp av träningen, att jag kommit i kontakt med en jävligt trevlig kille, att
det känns som att det går åt rätt håll ännu mer. Jag känner mig väldigt positiv just nu,
väldigt stark.  Även om det inte skulle bli mer än vänskap med den här killen, så känner
jag mig ganska till freds med livet just nu :)




Känns bra att man inser vissa saker.... Min kropp mår bra av träning så det ska jag
fortsätta med :)



XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0