Gymmet och Agility it is...

Första lediga dagen på ever? Det känns så. Har jobbat fyra raka dagar. Jobbet inom
hemtjänsten är faktiskt tuffare än vad man kan tro på förhand. Så fyra dagar i rad räcker
gått och väl kan jag lova. Så idag är jag ledig. Skönt.

Påbörjade dagen med en promenad med Fanny i det varma vårvädret. Helt underbart
väder är det idag. Har inte behövt jacka idag. Även om vädret var underbart, så var
själva promenaden inte fullt lika underbar. Hittade en basketboll ute som var halvt
punkterad. Fanny älskar bollar, speciellt och tugga sönder dem i längden. Är bara rugby-
bollen i tennisbollsmaterial som är hel än. VI skulle passera ett dike bara en liten bit
efter stället vi hitta bollen. Precis när jag ska kliva över, springer Fanny mitt framför
fötterna. Så halkar på fötterna och hamnar på rygg i diket. Som tur var var det inte
vatten, utan snö där. Jag tyckte inte det var något kul, men Fanny tyckte det var
skitkul att jag halkade. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen heter det ju. HAHA!

Nä nu laddar jag för gymmet på eftermiddagen. Sedan ska jag och Fanny åka till
våran hundinstruktör och testa på agility för första gången. Skrutt kommer väl vara
galen som vanligt :) HAHA. Hennes löp närmar sig med stormsteg, troligen bara
någon vecka eller två kvar. Så hon är lite speciell nu :) HAHA...


På fredag ska jag till uppfödaren Mona och träffa Fannys halvsyskon för första gången.
De är 4,5 vecka på fredag. Ska bli kul att träffa dem.


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0