Cash is king...

Jag kan konstatera en sak. Nästa månad blir jag rik. Hittills har jag 22 jobbpass inbokade
denna månad. Fick två till idag. Kommer ha jobbat 8 helgdagar denna månad. Det ni.
Det är helg-OB på det. Så jag är nöjd :) Ska döma 1 innebandymatch ikväll med...
Jaga småpojkar på uppländska förbundets begäran igen ;) höhö... och imorn förmiddag
ska jag jaga småflickor. Jag hoppas ni tar det jag just skrev att jaga med en nypa salt
och inte är allvarliga kring det. För det är skämt... även om det blir lita jakt när man är
domare :) hehe.

Måste bara lägga upp tre bilder på min lilla stjärna...


Stjärnan strålar sig i strålkastarljuset och leker lite i en vattenpöl som bildats av vårfloden.
Det är bara konstatera, det är vår.


Skrutt hittade ett sitt underlag som hon först tog i munnen och sedan släppte
med vinden. Efter att ha sprungit runt på en leråker som en idiot i fem minuter
och fångat och släppt sittunderlaget om vartannat, så kom hon upp på vägen
och såg ut så här om tassarna; lerklumpar under tassarna och mellan tårna...
Baktassarna såg ut exakt likadant. Älskar skrutts upptåg :)

Snart blir det att fara mot stan. Ska dra en repa på gymmet Sjukligt taggad :)


XOXO Jenny has left the building. To be continue...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0