Morgonmys...

Herregud, jag inser att jag inte har bloggat på två veckor igen. Har varit på väg med ett inlägg.
Men har inte blivit av än bara. Det är 27 grader varmt idag och jag börjar en period med jobb
ikväll igen. Har varit ledig i sen i fredags, vilket har varit helt underbart kan jag avslöja.
Det är välbehövligt med lite ledighet emellanåt när man har ett både kroppsligt och psykiskt
påfrestande arbete. Så de här dagarna som har varit, har jag myst en massa med min
vovve och hennes kullsyster, som min bror äger som har varit här sedan i torsdags.
Idag åker Fannys syster hem till min bror igen, och jag börjar jobbar ikväll.
Hade ett superdygn med S i Stockholm den 14-15 juli och jag trodde att jag visste
var vi stod någonstans... han säger sig se mig som flickvän. Men efter de sista dagarna
här, med extremt dålig kontakt med honom, så har jag ingen aning. Får väl se vad som
händer inom de två-tre kommande veckorna. Fortsätter det vara som det varit nu sista
dagarna... då måste jag nog tyvärr se honom och mig som ett avslutat kapitel. Jag kan
ta att en annan människa har mycket att göra. Men att man anser sig vara så upptagen
att man inte ens kan skicka ett sms till den tjejen man ser som sin flickvän, då är det
frågar hur mycket man egentligen tycker om den tjejen om jag säger så. Ingen tjej ska
behöva ha en kille som är så upptagen att han in ens kan skicka ett enda litet pyttesms.
 
Bjuder på denna bilden från igår, när Fanny låg och myste så sött under sängen. Min
älskade tjej som inom de närmaste dagararna ska få sin rabiesvaccination och som ska
få pass så att vi kan åka på Viking Line Dogshow på Åland i slutet av september och
ställa ut.
 
 
XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0