Miss my man...

Hmm... Saknar S något oerhört ikväll. Pratade lite med honom tidigare och vara inte så glad över
det han berättade, då han har lyckats göra sig illa tidigare idag genom att trampa in en spik i foten.
Tycker ju att han ska ta det lite lugnare just för att jag är rädd att han gör sig illa. Men men.
Har varit i Fjällnora och badat ikväll och har nu lagt mig i sängen efter en varm dusch. Klockan
ringer 06 imorgon bitti då det är dags för jobb 7.30-15.30. Godnatt människor
 
Me and my man, på Grinda den 14 juli 2012. Hade ett helt underbart
dygn med S, som slutade med att jag totaldäcka klockan halv fyra på
morgonen den 15 juli på hotellrummet och vaknade halv åtta och var
bakis. Haha.
 
Kan kanske verka konstigt att jag täckt över hans ansikte m.m. Men det är för att vi dels är
i ett sådant tidigt stadium, samt att jag inte frågat om lov på att lägga ut bild på honom :)
Så därför får han vara så här hemlig tills vidare...
 
 
XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0