Bryt ihop och kom igen...

Jag är så sjukligt irriterad just nu....
Bara känner för att skrika och sparka på någonting. Men det är absolut ingen bra idé... för det kommer
göra jävligt och folk lär tro att man har någon form av damp också. Så ska inte ge dem chansen att kasta
mera skit.

Jag känner bara att idag är en jävligt dålig dag...
Allt går emot mig.
1. Upptäcker att Fanny (hunden) varit upp på mitt skrivbord och snott min ena boxnings-
handske. Resultate är att handsken är helt spintad.
2. Jag letar en kattunge åt min bror. Och det finns inte en enda kattunge. Hittade en
perfekt, ja då var den såld. Det finns kattungar för ett par tusen. Men jag är ute efter
en bondkatt och ger inte 1000 kronor för bondkatter. Någon sa att de tyckte jag var
konstig som inte gjorde det. Men en bondkatt kan jag få gratis, genom att sno på en
bondgård. Men gör gärna inte det eftersom katter på bondgården ofta lider av inavel...
3. Bankkorthelvetet har slutat fungera.. Irritation på max.
4. Mamma ställer till en sen bland allmänheten genom sitt otroligt "bra" beteende och
gnällande på andra människor
5. Telefonköer; Satt i telefonkö hos swedbank och höll på att få damp. Väntetiden var ju
bara nio minuter sa de när jag fick talsvar först... väntade... 14 minuter senare kom jag
äntligen fram, för att mötas av en människa med vad jag upplevde tom hjärna. Fattade
inte ett jävla skit och kunde inte svara på när jag ifrågasatte en sak om det kortet jag
ville ha. Så inkompetent. Skaffa dig ett jobb där du kan ditt jobb och kan svara på
kundens frågor.
6. Ångest över såret på knäet... vill träna innebandy ikväll, men vet inte hur jag ska göra,
då jag funderar på om såret spricker upp om jag tränar (men borde inte det tycker jag...)

Detta gör att jag funderar på om innebandyträning ikväll är en bra idé... eller om jag bör hoppa den.
Men samtidigt känns det som att kroppen behöver få sig en omgång och jag behöver komma
igång med innebanyn igen. Håller ju förfan på att rosta ihop totalt...


Jag någongång under säsongen 08/09... Man var några
pannor lättare då... dit ska jag igen när jag får börja träna
ordentligt här framöver..



Jag tror jag ska bryta ihop och komma igen, vända den dåliga dagen till något positivt till träningen
kanske :) Får se hur min tränare reagerar på min närvaro, med tanke på den förra veckans
incidenter (och nej jag är faktiskt inte orsak till de incidenterna faktiskt). Se om han har något vettigt
att säga mig... kanske ett förlåt. Det skulle faktiskt sitta skönt med ett "förlåt... det är jag som miss-
uppfattat saken..." Men jag räknar inte med att få det faktiskt. Men så kan det vara. Jag tänker i
alla fall åka ner och träna, tänker inte låta det hindra mig från att träna och spela. Känner faktiskt
lite sug igen nu (gjorde ju inte det för ett tag sedan)...



XOXO For Love of the game...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0