Tjockskalle...

Rubriken är jag! Min jävla förkylning blir bara värre och värre...
Totaltäppt i näsan, och skallen värker konstant på grund av täpptheten.
Och så jobbar jag trots detta. Vissa skulle kalla mig galen. Det får vara
så då. Jag ska jobba imorn också, men sedan blir jag ledig i två dagar.
Men det är adjöss med innebandy och gymet den här veckan. Fan det
har hunnit gå 2, snart 3 veckor sedan jag köpte gymkortet och jag har
fortfarande inte satt min fot där. Men jag lovar, om jag känner mig tillräckligt
frisk på torsdag åker jag och tränar :)



Kan meddela er en annan sak som jag nog måste säga är en myt nu efter
detta... Vitlök och C-vitamin stoppar dig inte från att bli förkyld. Åt massa
vitlök några dagar innan jag blev förkyld. Jag drack ett glas nypon-/ blåbärsoppa
varje dag... Så den myten är nu knäckt :) hehe. Använder förövrigt Otrivin
Menthol. Den är grym :) Så uppfräschande :) Rekommenderar den varmt :)




Nä gott folk. Jag ska gosa ner mig lite i min nya morgonrock nu. Fick hem den
ikväll :) Ska försöka att sova med, klockan ringer 06 och klockan är nu 00.
Ja, bli alltså inte så mycket sömn inatt. Men min rad imorgon är så himla lugn
att det är sjukt åt det. Men det är bara att tacka och ta emot. skönt när man
inte känner sig 100% kry :) Har endast 3-4 brukare under hela dagen att hjälpa.
Det betyder lite kvalitetstid med vissa av dem :) hehe :) Nä då, men när man
umgås så mycket med brukare under en dag, då blir det lätt att man pratar en
massa med dem :)

Nu slår jag på lite Meghan Hunt och Body of proof. Godnatt folket!


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan hur mår du idag? :)

Hoppas du får en trevlig fortsatt dag! :)

2012-02-15 @ 00:33:39
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0