Nej usch... fyfan för dig Jenny...

Haha usch, igår kväll var jag verkligen inte snäll :P
När jag gick på bussen efter jobbet på Östhammas busstation igår kväll,
så möts jag av en chaufför med väldigt speciellt utseende. Chauförren
var lite kraftig. Det första som dyker upp i huvudet är en textrad ut
Björn Rosenströms "Hultsfredfestivalen..". Gissa vilken? Jo närmare bestämt:

"Snälla, tjocka konduktören, kan du öppna upp i fören? Kan du släppa ut oss,
innan vi skämmer ut oss?..."




Gissa om jag kände mig elak... Jag fattar inte hur jag kunde börja att tänka på
den låten liksom. Var ju egentligen inget illa menat, men den bara dyker upp.
Skäms på mig... verkligen...

Jag var nog lite allmänt konstig i huvudet igår kväll. Sprang nästan och dansa
fram på jobbet.... till musik jag hade i huvudet? Öh... Jag får sådär ibland, hör låtar
jag tycker är bra i huvudet, och då kan jag få för mig att nästan dansa. Låter
lite skumt... jag vet. Men jag tror inte jag är ensam. Jag menar alla har vi väl fått
låtar på hjärnan? Gick förövrigt och sjöng när jag var hos de gamla igår kväll.
Vet en som jag var till igår, som när jag ursäktar mig att jag sjunger, brukar säga
att jag ska fortsätta då hon tycker om det :) Det är positivt :)


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0