Laddar för jobb- och innebandyhelg

Vaknade upp imorse klockan 7 med världens halsvärk och snorig till max.
Gissa min tanke, SSSSKKKKKKKKKKIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTT!
Jag skulle ju nämligen spenderat tid på gymmet. Istället tvingades jag
ringa jobbet och sjukanmäla mig från kvällspasset och åka direkt hem
från min kompis.

Under dagen har jag faktiskt mått bättre. Haha jag satt och drack koskenkorva
Salmiakki rent på eftermiddagen. Säkert närmare decilitern + lite Disaronno.
Var för att få bort lite baciller. Så imorn ska jag jobba 07-15.30 och sedan ska
jag till innebandyhallen när jag kommer hem. Laget möter Uppsala Teknologer,
det lag som ligger före oss tre bottenlag. Laget förlorade med 5-3 förra
matchen. Då var jag inte med. Men vi har förbättrat spelet sedan dess, så
förhoppningsvis vinner vi imorgon. Fick veta idag att jag ska flyttas ner på
backen igen. Vi har klubbens F13-tränare som tränare under matchen imorgon.
Våran egen tränare kunde inte vara med. Så vi får se vad som händer och sker :)
Känns skumt i alla fall att spela back. Men Anders som är bossen imorn. Så bara
se vad han har att komma med imorn och göra som han säger :p hehe...
Normalt är det jag som har lite övertag på honom och hans lag när jag dömer dem:P
HAHA!

Nä, nu ska jag kryoa till kojs. Upp och jobba imorgon bitti ju :)


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0