JAG HATAR ATT FÖRLORA!!!

Ja, ni som följer bloggen... ni förstår att matchen idag lördags gick åt helvete... Käpprätt åt
helvete. Vi spelade inte speciellt bra alls. Jag var fan sämst. Usch längesen jag lämnade
innebandyplanen och var så frustrerad och förbannad. Och det var väl kanske egentligen mest på
mig själv, för att jag känner att jag inte lyckades styra upp laget på banan. Jag tror ingen
av oss i laget var där med huvudet idag. För ser man på spelet så var det nog bland det
sämsta som vi har presterat under hela säsongen. Så tråkigt när jag vet att vi kan så mycket
bättre. Ibland i matcher visar vi prov på bländande spel; allting stämmere...
Normalt fall är det i alla fall en del som stämmer... vi jobbar konstant på det... men idag fanns det
absolut ingenting som stämde. Det var som en tjej i laget sa: "Jag förstår inte... vi får det att
fungera på träningarna... men på matcherna är det som låst..."
Det är möjligt att det är så. Jag spelade back för andra gången i år... jag tillhör numer forward-
sidan i laget. Mitt spel var väl inte super, men det kunde ha gått way to much worse. Lyckades
i alla fall stoppa en del spelare.

Till råga på allting blev jag sjuk i fredags; vaknade upp med en jävla halsvärk och var snorig.
Visade sig senare på dagen att halsvärken släppte. Drack lite ren koskenkorva, för att döda
lite bakterier. What to do liksom? Ville ju spela... Och jag kände mig ganska kry på fredag
eftermiddagen så jag bestämde mig för att spela... det kändes i andra perioden i benen att
jag hade något låg i kroppen, var inte speciellt pigg i dem. Men jag kunde genomföra matchen
och det var det viktigaste. Kände mig oförskämt fräsch både på lördagkvällen och även igår.
Ingen träningsvärk eller så från innebandyn och det var väldigt väldigt skönt kan jag lova :)

Dock verkar det som att kroppen fått sig en törn till idag istället. Jobbade nämligen dag i
lördags, spelade match på lördagskvällen och jobbade kväll söndagen. Idag hostar jag
och känner mig lite sämre. Kanske dock är på grund av att jag tog avsvällande medicin
igår kväll. Misstänker nämligen att skiten sitter i bihålorna, för jag har huvudvärk som
fasiken, men ingen feber =/ Jaja, jobbet kallar ikväll med... Bara åka in och jobba. Får se
vad jag får för roligt att göra ikväll.


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0