Utlandsresa till sensommaren?

Jag har flera veckor känt mig lite sugen på att åka utomlands. Dock har jag
inte kommit fram till om jag ska åka eller inte. Men det skulle vara kul att komma
iväg lite. Jag har mina funderingar på destinationer...

Nice i södra Frankrike är en destination som verkar rätt intressant. Vill stanna
inom Europa, men ändå komma så långt söder ut som möjligt och kunna sola
och bada. Finns naturligtvis resmål ännu längre söder ut.


Min absolut största dröm är att bila igenom USA. Skulle vilja börja uppe i New York,
gå lite söderut mot North Carolina och besöka Wilmington där One tree hill spelas in.
Efter det ta mig ner mot Florida och besöka Miami. Sedan fortsätta längs sydkusten och
passera New Oreleans... fortsätta längs gränsen till Mexico, passera Phoenix...
eventuellt ta mig lite norrut i USA och passera Las Vegas och sedan kanske mot San
Fransico för att avsluta resan i Los Angeles. Det är en dröm jag har... säkerligen inte
helt omöjlig att genomföra. Men just i dagsläget är det inte aktuellt.



Har lite funderingar på att kanske besöka Spanien, Grekland eller Italien också.
Men vi får se om det blir någon resa till hösten och i så fall vart det bär :)



XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0