Test av dejtingsajtträsket...

Haha jag läste faktiskt en rolig artikel idag i aftonbladet, där någon expert påstod att
killarna inte kan formulera sin presentation eller sina meddelande ordentligt och att
det är därför de inte får napp. Jag ville nästan maila skribenten och fråga om människan
ens suttit på en dejtingsajt. Lät nämligen inte så med tanke på hur personen skrev.
Att killar felformulerar sig, ja att få ett "hej! Läget?" är kanske inte det roligaste
meddelandet man kan få. Men problemet är att det är ju inte så som killarna formulerar
sig heller. Deras felformuleringar lyder snarare: "Hej! Här har du en man med xx cm kuk,
som söker en kk eller tjej för mysiga träffar..."
Hm... Naturligtvis vill man inte ens svara eller träffa dessa killar/män eftersom man
själv är seriös i sitt dejtande.

Bara för skojs skull har jag reggat profil på några dejtingsajter, mest för att testa och
se vilka svar man får. Det finns en person jag är lite småintresserad av redan i mitt
riktiga liv utanför cybervärlden. Så söker egentligen inte, kanske verkar lite taskigt :P
Haha, men jag gör det som ett test ju :)

Har reggat mig på följande sajter:
* Mötesplatsen.se
* Spray date
* e-kontakt


Det dröjde ungefär en halvtimme innan jag fick detta meddelandet från en man som
är 59 år:
"Hej snygging!  Vill du ha kontakt med en äldre livserfaren romantisk kärleksfull som typ
mig för att se om vi kan bli spännande livskvalité för varann inför sommaren då två är
trevligare att vara än ensam? :) //R"
Ja vad ska man tolka detta meddelandet som då tycker ni? Känns ju som spännande står för
något annat som stavas tre bokstäver. Lite komiskt att se vad man kan få för meddelanden :)



Ska bli spännande det här. Lovar er att jag ska uppdatera er om alla galna mail jag får.
Jag gör ju det här som ett test... stackars killar :) Förhoppningvis är jag för "ful" för att
få dem att nappa *asgarv*


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0