Ibland är bara allt... perfekt...

Ibland älskar jag mitt liv. Det finns så jäkla mycket underbara människor i den här världen.
Jag är en människa som är reserverad av mig... och det handlar inte om att jag inte vill
lära känna människor, utan för att jag har svårt att förlika mig med vissa människor, speciellt
dem i min egen ålder. Jag känner mig som en gammal kärring jämfört med dem.
Jag har säkerligen andra synsätt på saker och ting och vad jag tycker är roligt.
Det är därför.

Men just nu känns mitt liv ganska bra. Det saknas en själsfrände och dela det med,
d v s en människa jag kan somna med och vakna upp med... I och för sig har jag Ulla och
hon är min tvillingsjäl som vän. Vi kan fylla i varandras meningar, dra grova skämt, skoja
med varandra om allting, prata om exakt allting... det är som att vi skulle vara tvillingar
ibland. Men vi tänker nog väldigt lika och har nog väldigt lika uppfattning på livet och saker
i allmänt... Hon är den jag ringer när jag behöver prata om något. Idag fyller hon 22 år!
STORT GRATTIS TILL DIG BRUDEN!


I övrigt är jag ganska till freds med livet just nu. Jag vet vad jag har och inte har.
Jag vet vad jag vill ha och hur jag ska nå dit. Det senaste året inom hemtjänsten har
fått mig att mogna ännu mera som människor. Jag satt och tänkte på mitt synsätt för
bara 2 år sedan. Jag är en helt annan människa idag. Är redo för livet nu och framtiden.
Börjar faktiskt känna lite sug efter att skaffa barn med, och då är inte jag världens
barnkäraste människa ändå. Jag vill binda mig, hitta Mr Right Guy.

Igår kväll lärde jag känna lite nya människor. Var hos Ullas kusin och hennes pojkvän
med Ulla igår kväll. Var väldigt trevligt och blev väldigt många skratt. Även kusinens
vänner m.m var där. Och i Fredags träffade jag på grundskolegänget. Vilket jävla rus
jag är inne i just nu av glädje och allting. Underbart!!!

Nä gott folk, nu ska jag steka pannkakor... hungrig. Klockan halv tre bär det av till jobbet
för kvällspass... och sedan in till Uppsala till Ulla. Ska sova där inatt eftersom vi ska upp imorn
och ner på stan och hänga imorn på morgonen och förmiddagen. Blir super.


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0