Dåliga mail på dejtingsidor:

Ja nu har man ju varit medlem ett tag på dejtingtingsidor. Verkar ju inte direkt
gå att hitta något seriöst känns det som... som jag trodde och redan visste med
andra ord. Skrev igår om en kille jag pratat med, som peppar peppar, verkar
seriös.

Hur som helst, 95 % av mailen man får är bara ren smörja, precis som jag
förväntade mig.

Så här har det sett ut hittills:


En annan kille som är 38 skriver följande:
"WOOOOW vilken klockren bild....;-)
Faaaan måste säga som Freda Flintstone..Jabbadabbadoooooo,hoppas du säger som Wilma...Come and take me...*s*
Här kommer 5 frågor för att skoja till det lite...
1.Bästa resmål & varför?
2.Musiksmak;-)
3.Sex på första dejten...ja,nej eller beror på...;-)
4.Öl eller vin?
5.Om du hade en katt.."gud förbjude".IRONI.*s* vad skulle du döpa den till då?"
Min reaktion är följande, shit, vilket sätt att börja ett mail... och det är väl ändå han som bör
sälja sig. Killen saknar bild och en vettig presentation; står bara egenskaper och inget mer.
Ingenting som går hem hos mig när en kille skriver sådana här saker kan jag meddela. Förstår
att han vill veta lite om mig... men jag bör kanske få veta lite om han först? Har faktiskt
Sett att det är ett mail som ligger på en blogg om "de sämsta dejtmailen"



30 årig kille skriver följande:
Hej allt bra med dig..?
Vadå hej allt bra med dig? är det allt man skriver till en tjej om man vill visa sitt intresse?
Hm... och ingen presentation. Nä vet inte ett skit om människan, hur ska jag då ens kunna
känna något intresse för människan.


36-åriga Marcin skriver såhär:
gud vad vacker du är du gör mig varm kram marcin
Öh? Vad vet han om det liksom. Jag kanske är vacker utseendemässigt. Men personlighetsmässigt då.
Vad vet han om det? Läser killens presentation som är ganska kortfattad och tråkig. Det sista han
skriver i presenationen är "/../ vill du bli min, hör av dig..." Hallå vill du bli min så hör av dig? Vad
sjutton är det för text? Hur ska man kunna veta om man vill va tillsammans med någon när man inte
ens träffat människan. Ja villa killar saknar verkligen en skruv... Han har dessutom fortsatt att skriva
till mig efter att jag inte svarade honom första gången. Man förstår väl själv att svarar inte den man
skriver till på första mailet, så är det till 100% för att den inte finner något intressant i dig som
människa. Man har ju lärt sig. Patetiskt och desperat att fortsätta maila en person som inte svarar.


38-åriga rock35 skriver följande:
Söker du en äldre kille som framtida partner i livet att mysa å kela med å älska hett tillsammans med å
bilda familj å du ser det som något du brinner för. Ja då tycker jag iaf att du ska kika över spontant å
lära känna mig å umgås lite å mysa film med mig å äta gott å vi kan hitta på vad som för å se om det
kan klicka å oss emellen å ev leda till vår framtid å lycka.Trevligt om du verkligen är barnkär och kan
tänka dig en större familj. Trevligt om du redan nu går å längtar efter att bli mamma då jag längtar
efter att bli pappa. Ja e du sugen så kika över å mys å kela å lär känna mig å syna mig rejält i sömmarna
å älska å bestäm dig för vad du vill..Går ju bussar varje timme till västerås å jag tror jag har några
busskort liggandes så kostnader för resor behöver du inte tänka på om du vill träffa mig stadigt
Hoppas du vet vad du vill å tänker ta för dig å at du tänder på tanken på en äldre partner så som jag
tänder på en yngre. Hoppas du gillar mys å kel å smek å sex å njuta är en del som är av stor betydelse
då du med vet att känslor kan visas den vägen också. Du ska vara på det klara med att inför mig har
du ingen anledning alls att vara blyg.. Allt jag önskar e att du provar på mig å sen kommer fram till vad
du vill.. Gör mig absolut inget att du är bisexuell å du ska veta att du i en relation med mig så får du
ha mysiga sexuella kontakter med tjejer å jag hoppas ju lite på at du då låter mig vara med fullt ut
å att det kan vara en gemensam sak i vår relation å inget du gör bakom min rygg. Tänder på att
ha en bisexuell tjej som vill busa å jag gillar tanken på att ta hand om min tjej å hennes tjej å busa å njuta.Öppen för förslag inom det sexuella men sånt kan vi diskutera medans vi umgås å myser å
kelar å busar å älskar å njuter, om det blir aktuellt. Kraaaam.....ps, har du seriöst intresse i mitt
förslag så ser jag fram mot ditt namn å nummer.
Killen skrämmer mig bara över att snacka om barn... Klart jag vill ha barn, men på stuts... NEJ! På en gång
med en människa man inte ens känner... NEJ! Damn, killen gör mig förbannad över att vara så här framfusig.
Sådant här skrämmer fan livet ur mig. Bara för att jag troligen är BS, betyder inte det att jag vill dela min
kille med en annan tjejer... En kille som är så här kontrollerande som denna framstår sig var redan i
ett första mail går helt bort... Och namn och nummer lämnar jag aldrig ut hur som helst. Nä usch...
sådana här killar går lätt bort... Sedan att använda "å" istället för "och" och skriva så långa meningar
att man tappar andan... haha usch jag är så grinig på människor som misshandlar svenska språket.

34-årig kille från Norrköping:
Hej! Just nu sitter jag hemma och drycker kaffe. Nu när jag klickade på din presentation solen började
skina direkt. Hmm undrar varför är det ett tecken:) Hur är det med dig då? Kram.
Tönt, det är min första tanke. Sådana där mail gör mig bara ointresserad. Kan inte en enda kille skicka
ett normalt mail.


Johan 28-år från Söderhamn:
Hejsan! Allt bra med dig? Johan heter jag. 28 år gammal. Snygg och fräsch.
185cm lång, har blå ögon och rakat hår. Jag ska gå rakt på sak :) Skulle du
vara intresserad  av en skön eller flera sköna heta träffar? ;) Jag är singel sen
5 månader och trivs med det. Men skulle  vilja träffas för skönt mys och bus helt
enkelt.  Hör av dig med frågor och om du är intresserad.  /Johan
Jo men absolut är jag intresserad. Jag har inte alls uppgivit på min profil att jag söker
ett seriöst förhållande... *SUCK* Idiot säger jag bara. Och vem fan vill träffa en människa
man inte känner, som dessutom inte har en profilbild och som bara söker sex. Jävla
tönt.


Killen 35 år från Uppsala:
Date i morgon? Vi tar en påskpromenad! Johan på Ö Slottsg vi kan gå längs
ån och är det soligt fika där. Ses?
Jo men absolut. Jag känner ju inte dig... Ännu en kille utan hjärna. Klart som fan
man inte träffar någon man inte ens pratat med. Hallå. Någon måtta får det väl
vara på alla dumheter som killar gör.




Ja jag finner inga ord för dessa killar längre. Blir bara jävligt förbannad. Börjar mer och mer överväga
att leva själv... Ja visst jag pratar med en kille nu, men man vet aldrig vad som händer.
Jag tycker inte synd om mig själv, bara synd över att mänskligheten kommer att dö ut genom att
dessa killar beter sig som de gör och ingen vill vara tillsammans med dem eller skaffa barn med dem.


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0