Vuxenpoäng...

Jag har jobbat idag. JOBBAT! Jag förstår knapp att jag skriver det själv.
Men jag har börjat inom hemtjänsten i Östhammars kommun idag. Känns
helskumt att jobba igen, eftersom jag inte har gjort det sedan förra sommaren.
Jag går introduktion nu för tjänsten och ska göra det två gånger till den här
veckan och tre gånger nästa vecka. Sedan kommer inte jag börja jobba förrän
runt den 20 juni... kanske till och med tidigare. Meningen var att jag skulle ha
åkt till Italien den 16-19 juni. Men det finns möjligheter till att det inte blir någon
resa på grund av att personen som fixat resan har visat sig vara en brottsling.
Så känns ju inte speciellt smart att åka iväg med denna personen som det ser
ut i dagsläget. Hade verkligen sett fram emot denna resa så känner mig sviken,
på många olika sätt... jag känner mig lurad.

Jag har pratat om att jag kanske ska flytta till hösten. Allt har känts perfekt tills
för ett par dagar sedan. Får se vad som händer och sker. Saker känns inte hundra
procent okej just nu. En kombination av trötthet (släpar efter med min sömn) och
lite andra saker. Känns lite just nu som att inget jag gör är bra. Jag ställde ut en hund
i söndags och tycker hon skötte sig bra, den hunden jag ställde ut. Det är en hund som
fått ettor och så på utställningar tidigare. Men när jag gick med henne i söndags, blev
jag totalsågad av domaren och fick sämsta tänkabara resultat man kan få då hunden
är godkänd och det går att bedöma den. Finns de som t o m blir oplacerade. Jag blev
oplacerad, men fick i alla fall en bedömning på henne. Men är ju ändå inte så kul liksom
när man vill så mycket... Men det är som det är.

Jag har förresten skaffat kort på diverse olika butikskedjor; förmånskort och dylikt.
Det är inget man har som barn, så det är nu man börjar inse att man är vuxen på
riktigt litegrann...





XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,



Jag skulle vilja komma i kontakt med dig, men hittar ingen mailadress, skulle du kunna maila mig istället? Mvh, Emilia

2011-05-31 @ 19:35:08
Postat av: Jenny

Hej Emilia!



Jag trodde det gick att få fram min e-mailadress på något sätt på bloggen i fall man ville kontakta mig. men tydligen så finns inte det... men vill du kontakta mig, så gör det på [email protected]



M V H

Jenny

2011-05-31 @ 22:48:31
URL: http://jennyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0