Uppdatering kommer

Jag hade tänkt bloggat ikväll om tv-matchen i SSL slutspel. Tyvärr fastnade jag vid
hunden eftersom min mamma tycker det är viktigare att jag sitter vaken halva nätterna
när det är hon som har hand om hunden inatt och hon vet att jag ska upp strax innan
kl 06 imorn bitti eftersom jag har körlektion kl 7.15. Sjysst människa hon är... eller hur`?

Imorn förmiddag kommer jag att blogga om sista kvartsfinalen, när det är 10 år gammalt
typ. Men men, bättre sent än aldrig. Sen ska jag skriva lite om hur Luleås ledning skapar
stora mörka skuggor över det som kallas fairplay inom ishockeyn och nollrasism i sverige.
Vissa ledare borde gå och ställas sig i ett hörn och tamejfan skämmas.

Klockan ringer om 6 timmar... godnatt


Over and out!





Kommentarer
Postat av: keela

med hjälp av kontakter:p

2011-03-29 @ 16:42:34
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0