Jag var bäst i Sverige i kvartsfinal 3-omgången :)

Jag skrev igår att jag börjat med manegerspelet Drömfemman. Jag kollade
på skojs skull poängen efter kvartfinalomgång 3 och fick till min stora förvåning
se att jag var bäst i hela Sverige, ja d v s alla de svenskar som är med i dröm-
femmanspelet. Känns grymt att man som nykomling kommer in högst upp på
listan. Man känner sig lite grym :) Mitt lag är då alltså Upplands Tuna IBF :)






Så såg min laguppställning ut och så fördelade sig poängen
(Notera att jag fick jag fick 7 minuspoäng på grund av Klintstens
utvisning och Roséns utvisning).







XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0