VAS = Vård av sig själv som är sjuk.

Jag har egentligen inte brist på något att skriva om. Planerar ett inlägg...
Men det har inte blivit av att jag skrivit det ännu. Hade tänkt hinna det idag.
Tid finns, men orken gör det inte... Jag har nämligen blivit sjuk. Har något
 virus ligger i kroppen och spökar. Var sjuk nyårsveckan. Kände mig
rätt kry förra veckan och beblandade mig med massa småbarn då, som
sprider massa bakterier, när jag dömde storvretacupen. No offense till dessa
barn. När man springer och idrottar bryts ju kroppen ner, det är därför man
behöver antioxidanter. Och med tanke på att jag  dömde 26 matcher, så bröts
min kropp ner en del förra veckan, och just under den perioden när kroppen
brutit ner cellerna vid träning, så är man extra mottaglig för bakterier. Så
är säkert därför jag är dålig idag... Som tur var känner min katt Lexus av att
matte inte mår bra, så han ligger bredvid mig i sängen :)

Jag har feber, halsont, huvudvärk, ont i luftvägarna och hostar. Har dessutom
på grund av febern, ledvärk. Gör till och med ont i handlederna att skriva på
datorn, vilket också är en av anledningar till att jag inte orkar blogg speciellt
mycket idag.





Kommentarer
Postat av: gabriella

hejhej! fin blogg, hur måru? :)

2011-01-11 @ 16:23:24
URL: http://gabrielllah.blogg.se/
Postat av: gabriella

ja juste krya på dig!

jag mår fint :)

2011-01-11 @ 18:05:12
URL: http://gabrielllah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0