Suprise...

Jag har alltid trott att jag har haft blåa ögon. Idag blev jag så förvånad när jag
insåg att jag inte hade det. Jag kan ärligt talat inte säga vilken färg mina ögon
har. Men idag ser de fasiken lite smått grönaktiga ut...

Hm... mamma är blåögd, pappa har vallonblod i sig och någon blandning av
grön-brun-gula. Så inte konstigt att min färg blivit minst sagt messed up :P


Bild tagen idag...

Efter idag så får jag väl säga att jag har melerade ögon. Mina ögon skiftar nämligen
i färg. Tog bilder utomhus när första snön kommit; Isblåa....
Tog kort i somras i solnedgång, grönaktigt,
Tog kort idag inomhus, ja vad ska jag säga om fägen (se ovan och bedöm själva)


Over and out!





Kommentarer
Postat av: Lórien "Makeupartisten" Koskenkorva

fin bild, fina ögon :D

2011-01-17 @ 18:46:08
URL: http://niightfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0