Just a spot on the wall...

Jag undrar vad jag är för jävla människa egentligen. Jag duger
inte till någonting. Personen jag älskar överger mig bara sådär,
fast jag egentligen har allt han behöver (så då måste det ju vara
fel på mig, när han inte ens tror på det jag säger att jag inte kommer
överge honom). Jag klarar inte ens av att gå med Fanny i en utställningsring,
för jag har sett till att hon springer på tvären. Så ingen domare kommer
någonsin tycka hon är fin. Hon kommer bli totalsågad varenda gång på
utställning. Men egentligen inte konstigt. Det är ju jag som försökt att
uppfostra henne... och visst lyssnar hon. Men hon kan ju inte gå som hon
ska, så måste vara mitt fel när det gäller den saken. Jag klarar ju förfan
ingenting. Jag känner mig värdelös på jobbet. Känner alltid att jag gör
någonting fel... Vad jag än tar mig för så blir det bara skit allting.


Jag undrar liksom varför det är någon mening att man lever när allt man
tar i, berör eller är i närheten av bara blir dåligt? Tycker jag försökt bli
en bättre människa i alla avseende. Men det här är ju bara ett bevis på
att jag inte duger och att jag aldrig kommer göra det... Önskar det fanns
en pistol i närheten. Skulle vara så skönt att göra slut på allting just nu...

To be hurt, To feel lost... To be left out in the dark
To be kicked when you're down, To feel like you've been
pushed around To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you... No you don't know
what it's like... Welcome to my life

Simple Plan - Welcome to my life




Denna bilden säger mera än tusen ord och detta är
vad jag känner och alltid kommer att göra för dig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0