And it was in the darkest of my days, When you took my sorrow, when you took my pain and burried them away...

Början av gårdagen var verkligen svart för mig. Jag kände mig bara allmänt less...
Ärligt talat så hann jag tänka: "Jaha ska man hoppas framför tåget idag eller?"
Jag vet hur idiotiskt det låter och det är exakt vad det är med. Men jag bara kände
ett stort hål i mig igår morse på grund av olika saker;

* Ett skadat knä som inte riktigt vill läka och som gör mig frustrerad.
* Jag lever i ett hem där det emellanåt är världkrig nummer 3 (samt att pappa skällde
   ut mig igår morse med utan anledning =/ )
* Vädret var helt uruselt (Jag blir på jättedåligt humör när det är mulet)
* Jag var orolig över en sak som står i ett blogginlägg som en person skrivit därför att
   jag bryr mig om personen jättemycket och kände mig orolig för den
(vilket jag gör
   fortfarande).
* Jag har varit utan jobb länge och var på intervju i tisdags (även om jag var en av
   15 utvalda av över 200 sökande och vi endast var 13 personer där och slogs om
   3-4 platser så vet man inte hur det kommer gå och jag är nervös och orolig inför det)
* Jag fick veta saker inför hösten när det gäller mitt lag och det känns inte riktigt som
   att det finns garantiera till 100% att vi blir så många att vi får ihop ett lag. Så känns
   ju lite jobbigt på så sätt med....

När det blir så många saker som händer på en gång så orkar man inte med allting och man mår
rent ut sagt skit. Dock hade jag halkbana inboka igår eftermiddag på Gillinge utanför Norrtälje.
Det sken upp och blev sol när vi kom dit, och man började fokusera på uppgiften man skulle göra.
Då kände det genast bättre. Och sedan när jag åkte hem från Gillinge så blev jag på jättebrahumör
genom bra musik, bra väder och ett glädjerus i kroppen efter att ha kört halkbana. Ville inte kliva
ur bilen eller åka därifrån :)


Körde en blå Kia Cee'd på halkbanan igår. En diesel- och miljöbil. Jäklar
vilket klipp det var i den. Ville nästan ta med mig den hem :) hehe.


Sedan idag hade jag dubbel körlektion där jag var inbokad samtidigt som en annan elev. och vi övade
omkörningar ihop med bilarna. Skitkul var det. Dock hade inte jag min vanliga lärare av någon
anledning, och som person var det inget fel på min lärare... han var skitkul att snacka med... men
han sa en massa saker jag gjorde fel som min lärare säger att jag gör bra (?). Vad ska man känna
då liksom. Blev ju helt snurrig av det :S Kändes ju verkligen helskumt att köra med någon som sa
massa tvärtemot min vanliga lärares ord :S Men nu är det gjort och jag blev godkänd :)


Jag kör en Saab 9-3 kombi 1.9TDi som är vit på körskolan (dock inte körskolans
bil på bilden).


Nu är det bara två körlektioner kvar, eventuellt kanske jag måste köpa en extra för att hinna med att
gå igenom allting i repetitionsavsnittet. Det visar sig. Men känns som att det inte är långt kvar nu tills
jag har körkortet:)
Wiho :)


Och denna bilen kör jag privat när jag kör, en Saab 9-3 Vector sport edition 1.9TDi. Det är ett jävla
klipp i den när man sticker med den, trots att det bara är 154Hk i den :) Rolig är den att köra.
Körskolans bil är i stort sett en likdan, förutom att den inte är sport edition och är en kombimodell.




XOXO Jenny has left the building. To be continue...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0