What a beautiful morning

Jag är ingen morgonmänniska och har aldrig varit det, vilket i vissa lägen inte varit bra. Imorse stod klockan på 6. Åkte till stan för en utbildning som har med innebandyn att göra... berättar exakt vad imorgon kväll. Hur som helst så kändes det inte så hemskt när solen uppenbara sig i de regntunga skyarna. Det är sådant som får en lite piggare, trots att man är trött. Sov dessutom väldigt dåligt inatt. Sängen har stått fel pga tapetseringen. Jag brukar inte tro på sånt här med dålig aura på vissa platser i rummet. Men inatt måste det ha varit så. Samtidigt är jag lite nervös för den utbildningen inom innebandyn som ja ska gå. Så det har säkert gjort sitt. Här är jag i alla fall, i en buss på vaksalagatan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0