Valvaka...

Jag jag sitter framför den och jag är vädligt förvånad
över mig själv. Är konstigt nog nervös. Hoppas att det
går vägen för Socialdemokraterna.



Nyligen sa Aschberg att han pratat med folk som normalt
fall inte brukar rösta. Men de hade tydligen röstat nu
idag... Hm åt vilket håll och vad tyder det på?
Socialdemokraterna har ju legat under i alla opinionsunder-
sökningar. Kan det vara så att många vill ha Sahlin i
ledande post och därför valt att gå och rösta eftersom
de blåa har legat lite före? Får hoppas på det.
Jag har haft livliga diskussioner med några av mina
facebookvänner på mina statusuppdateringar. Har en facebook-
vän som inte skulle klarat Ma A-kursen på gymnasiet om det
inte varit för att han och läraren haft så god hand med varandra
och snackat om annat än matematik på lektionerna. Sjukt
att lärare släpper igenom elever som inte klarat en kurs
bara för att den har en bra social kompetens. Denna person
som inte har en aning om hur det är att jobba som vårdbiträde
eller undersköterska. Ändå håller han på att argumenterar
för dem och deras löner att de blivit bättre med Moderaterna
i ledningen. Om de nu har blivit bättre måste man då undra
över varför ordinarie personal vill ha flera helgpass?
Har inte det att göra med för dålig lön?



Socialdemokraterna har i en nypublicerad opinionsundersökning
på Tv4:
Moderaterna: 27 % och Socialdemokraterna 32%.
och det värsta av allt; Sverigedemokraterna har
fått 4,1 %


Får fortsätta följa det här...
Det blåa blocket leder dock med ca 48% mot de rödas 46%.
Hoppas att det röda går om.¨



Vallokalerna är stängda!



Vad vill ni folk?






Kommentarer
Postat av: matida :d

Det verkar som om du spelar innebandy har jag rätt?

de spelar jag ialla fall :)

2010-09-19 @ 21:00:41
URL: http://missmeddy.blogg.se/
Postat av: Ulla

Har int johannes jobbat på äldreboende jenny? Eller e jag ute å cyklar?

2010-09-19 @ 21:28:47
Postat av: felli

usch jag vill verkligen inte att SD ska komma in i riksdagen!

2010-09-19 @ 21:52:34
URL: http://ffelliii.blogg.se/
Postat av: carolinhe med H

Hej, vilken fin blogg du har!

Lust att följas via bloglovin? :)

2010-09-19 @ 23:35:19
URL: http://carolinhes.blogg.se/
Postat av: jonna

Gissa kändisen!



* Föddes 4 september 1981

* Är en R&B-sångare, låtskrivare, producent, dansare, modell, skådespelerska

* Va med i en känd tjejgrupp

* Fick sitt stora genombrott 2003

* Är gift med en rappare

* Har en känd lillasyster

Har ett alter ego, S*a F***e



Vem är detta? ;D

2010-09-20 @ 10:02:36
URL: http://jonnaalm.blogg.se/
Postat av: Elina

sv; Tyvärr blev det ju så att de kom in i riksdagen , plus att de blå vann.. ingen rolig dag för de röda..

2010-09-20 @ 14:34:24
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/
Postat av: Elina

Jo jag känner lite samma sak.. känns väldigt konstigt att ett främlingsfientligt parti får vara med o bestämma i Sverige.

2010-09-20 @ 21:57:42
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0