Stackars människor...

Jag tror inte folk tål mina val. Ni vet att
jag berättade om en "Anna" som började ifrågasätta
att jag inte pluggade alla tre ämnen i höst. Någon har
nu skrivit en kommentar på inlägget som jag riktade
direkt mot henne. Dock vet jag inte om det var hon
eller någon annan, eftersom IP-numren inte stämmer
överrens.
"Anna"s IP-nummer = 213.100.59.203
Och den sura personen är = 83.253.248.166
De är registrerade på Swipnet och Stockholm.
Men eftersom min IP-adress hänvisas till ett ställe ca 2-3 mil
ifrån där jag bor är det väl kanske inte alltid troligt att
det visas rätt stad när man spårar dem.

Fick i alla fall en lite halvsur kommentar på min blogg nyss:
Hej, jag ska bara börja med att säga att jag inte har någon aning
vem du är. Men fan va töntigt inlägg, spyr på dina argument...

Den här gången var det skrivet utan namn också... Stabilt.
Till skillnad från många andra om jag kommenterar någons
blogg så skriver jag alltid namn. Är inte rädd för att stå för
det jag tycker och tänker.

Det är bara konstatera att det finns en del människor i den här världen
som inte kan acceptera andra människors val, utan måste lägga sig i
vad andra gör... tråkigt att dessa människor inte har några
egna liv som de kan ägna sig åt. Men så är det i det här
samhället. Vissa väljer att kritisera och tjafsa om andras liv istället
för att sköta sig eget, eller skaffa sig ett eget.

Jag kan säga att jag inte medvetet skriver för att provocera någon. Men när
människor som inte ens känner mig, eller har pratat med mig privat
angående anledningarna till varför jag t ex i detta fall gör som jag
gör, då kan jag faktiskt tycka att människor går över gränsen.
Det är ju faktiskt mitt liv. Jag vill inte att någon annan människa
ska komma och säga åt mig; "Gör si.. gör så... om det inte är
konkreta tips som faktiskt kan hjälpa..."
Att ifrågasätta saker är inte konkreta tips eller att hjälpa.


Have a nice day.

XOXO Jenny has left the building...






Kommentarer
Postat av: Malin "Molle" Johansson

Sv; Jaa de är de jag har gjort :D Det är bara det att det känns så konstigt att inte vara "platiablond" längre..MEn men de är bra för håret iaf :)



Förresten, hur gör man när man ska kolla IP adress på folk som kommenterat ? (:

2010-09-10 @ 16:47:22
URL: http://zonette90.blogspot.com/
Postat av: Malin "Molle" Johansson

Hm okej, konstigt men jag får inte upp ngt ip nr nät ngn har kommenterat inlägg..hm.."/

2010-09-10 @ 21:27:30
URL: http://zonette90.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0