Det går bra nu :)

Det är rysligt vad lite inlägg om politik kan röra upp folks
känslor och få dem att vallfärda till min blogg... ja kanske
inte vallfärda. Men jämför man med mina trogna 25-30 läsare
som jag oftast har på bloggen, så är 50,2 läsare i genomsnitt
under fem dagar stort :) Toppnoteringen för bloggen under
denna period ligger på 67 besökare; i tisdags. Och jag har fått positiva
kommentarer om bloggen och även mitt skrivande =)

Måste säga att jag tycker det är otroligt kul att ni läsare har
hittat hit, även om jag inte uppdaterar varje dag.
Tycker om när människor läser det jag skriver
och kommenterar. Man har rätt att tycka annorlunda.
Ni vet väl aftonbladets antirasistkampanj Vi-gillar-olika.
Bra kampanj det där :) Har du inte gått med än, så
har du missat något. GÅ MED NU :)

Fick annars min goodiebag från http://www.goodiebag.nu idag
med en hudkräm från Nivea och en ansiktskräm från Lumene med
vitamin C och hjortron i. Det görs reklam för den på tv just nu.
Haha känner mig fasiken lite gammal när man börja använda
ansiktskräm. "Se till att återfukta huden så du inte får rynkor..."
Aa, men eller hur :D Tur att man har bra gener, mamma
fyller 50 i februari, men har inte speciellt mycket rynkor.
Mohaha, så när alla andras hud börjar hänga och väcka
sig så kommer min vara riktigt fräsch. Haha, skojar bara :)













Det mesta går ganska bra just nu, ja
det finns väl saker som jag
skulle uppskatta om det gick lite bättre. Innebandyn t ex. Igår kväll
kände jag mig som en rookie. Undrade vadfan jag gjorde på planen.
Slog inte en passning rätt, tappade bollar. Missade bollen när
jag fick passning och skulle skjuta på målet. Slog mig istället
på foten. Riktigt klantigt. Kände mig som en stel orörlig klump
igår. Men aaa, det är som det är. Det kan bara bli bättre nu,
eller hur? Seriepremiär på Söndag. och så ska jag döma mina
första matcher som innebandydomare lördag och söndag. Dock
bara träningsmatcher. Men den ena är för pojkar, femton år.
Får se hur sågad vid fotknölarna jag är efter den matchen. HAHA!

Ska annars söka jobb idag. Och det är inte som vad som helst, utan
sportredaktör på SVT Sport. Okej, chansen att jag får det... inte så
stor kanske. Men som jag brukar säga; Tror/Försöker man inte...
DÅ VINNER MAN INGET.




SÅ SVT, HERE I COME :D
Wish me luck, folks!




Avslutar med Petters låt "Det går bra nu"



XOXO Jenny has left the building.






Kommentarer
Postat av: Frida- i Australien

lycka till med jobbet, men vet, du kanske får det?!

2010-09-24 @ 06:47:34
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/
Postat av: josephine

allt bra idag ? :)

2010-09-24 @ 14:04:52
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Mia

Svar; Jaha okej! :) Men ändå, det var jäkligt kreativt av dig att skriva så långa texter! :) Hur ser helgen ut? kram

2010-09-25 @ 11:08:20
URL: http://miamupp.blogg.se/
Postat av: simone

sköön låt det :d

2010-09-25 @ 16:45:20
URL: http://fattybom.se
Postat av: Prebenmarianne

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-11-10 @ 06:17:10
URL: http://prebenmarianne.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0