Den här bilden beskriver min dag.




Dagen idag har faktiskt allmänt varit skit. Och jag känner
bara för att skrika som fan. Så jag hoppas verkligen att ingen
får för sig att säga något olämpligt som kan reta upp mig,
för då kommer det smälla... that's it

- Sov för lite i natt,
- På förmiddagen gick min nya, endast 3 veckor gamla externa
  hårddisk sönder.
- Blir tvungen att sitta i kö på Net on nets jävla kundtjänst,
   för att när jag kommer fram får veta att lämnar jag in
   hårddisken, med stor sannolikhet blir av med
   hela mitt "liv" på datorn. (Jag köpte en extern hårddisk
   just för att slippa förlora data.)
-  Kommer 20 minuter för sent till matematiklektionen
   och känner att jag missat allt viktigt som tagits upp.
-  Tar mig till Alina Systems som berättar för mig att de gärna
    hjälper mig se till att informationen på min hårddisk går att rädda,
    förutsatt att jag skiter i garantin på hårddisken och troligen blir
    tvungen att köpa ett nytt chassi (lite positivt i alla fall förutom att
    det egentligen inte är så kul att inte ha någon garanti. Men det
    är informationen eller garantin. Tänker inte låta över 200GB gå i krasch
    ifall net on net ersätterer hårddisken vid inlämning.)
-  Ringer net on net och får sitta hundra år i telefonkö- IGEN!
   för att höra om jag kan lämna in den och de kan se
   till att den om den inte går att laga kommer tillbaka till mig så jag få
   fixa hårddisken själv. Men nej de kan inte hjälpa mig.
-  När vi åker hem kör folk som idioter. Ligger och drönar och placerar
   bilden så jävla illa i filerna att folk inte kan ta sig fram. Vissa
   ska fan inte ha körkort!






Kommentarer
Postat av: Emma

sv: DI = dramatiska institutet. och nej, slutade i november

2010-01-31 @ 00:25:16
URL: http://nothinglefttoprove.blogg.se/
Postat av: Rickelito

Får ta och pröva det, men mina kallingar behöver nog mer än så ;) Hehe...

2010-01-31 @ 01:08:19
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0