Julgodis...

Jag håller på att baka julgodis. Har redan blivit gräddkola och wienernougat.
Sitter och pillar med chokladkola och knäck nu. Lite fundersam vad de menar med
chokladkola, då det är i stort sätt samma recept som  gräddkolan.
Så får väl se vad det blir. Pannkaka av allting :P?

Vi får se. Nu äör det godiset som hägrar. Sen blir det spela bingolotto (?). Faktum
är att jag itne spelat bingolotto på 7 miljoner år. Men brukar alltid bli att vi köper
lotter till uppesittarkvällen dagen innan julafton, så även iår. Så blir det.
Sen måste jag och mamma ut med bilen lite senare och göra en... hemlig sak :P
Berättar sen. Ska försöka lura pappa lite, se om han går på det :P

Jag har förresten legat och kravlat runt i snön, 2-3 gånger idag. Första gången var
när jag dratta på skalle hemma på gården, när jag klev på första steget i källartrappan,
för att komma förbi lite grejer som stod. Andra gånger var i skogen. Men då var
det självmant. Kastade mig i snön. Varför? Ja gissa tre gånger :P


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0