God Jul...

24 december och julafton. Jag har precis ätit julmat och som vanligt känne man
sig som en packad gris :) Haha. Fast jag tog bara en tallrik. Finns ingen anledning
att proppa sig full med mat tills det att man nästan spyr.

Här är några av de julklappar jag köpt.

Mamma får en presentförpackning med Loreal Revitalift dag- och nattkräm, då
hon klagat ett tag på att hon inte har någon, samt att hon är torr i huden.


Pappa får en presentförpackning med Loreal men expert, tvätttvål och kräm till
ansiktet. Pappa jobbar ju med olja och så dagligen. Så han kan nog behöva det tycker
jag. Jag hoppas att han uppskattar det :)


Vad min bror får vet jag inte om jag vågar skriva, då han sitter här bredvid.
Så blir inget avslöjade nu, utan senare när han slutat tjuvkika på skärmen :P
haha...

Lägger in lite flera bilder på julen:




¨



GOD JUL PÅ ER MÄNNISKOR!


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer
Postat av: capello

GOD JUL !!!

2010-12-24 @ 16:34:36
URL: http://capello.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0