Dålig update

Jag är ledsen för dålig uppdatering. Jag tror det finns de som följer bloggen dagligen.
Jag påbörjade faktiskt två inlägg igår, eller påbörjade... men jag skrev i alla fall två
rubriker och hade i alla fall idéer på vad jag skulle skriva. Mer blev det inte. Jag var
jättetrött igår och spenderade hela dagen i sängen, ihop om att få någon extra timmes
sömn, något som jag inte lyckades med. Istället såg jag ett antal avsnitt av serien 24
och den fjärde säsongen (tror jag det är). Sedan var det träning på kvällen. Efter
träningen hade jag planerat att skriva inläggen. Men det var innan det blev bestämt att
jag skulle till Uppsala efter träningen. Det är inget jag ångrar, d v s att jag åkte till
Uppsala istället för att skriva blogg. Naturligtvis uppskattar jag er läsare och att ni läser
mina alster. Men det finns saker i livet som jag prioriterar mer än bloggen. Och att åka
till Uppsala igår, var en av dessa saker.


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0