Miss my black hair

Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men jag saknar mitt svarta hår.
Det är inte det att jag inte trivs i den hårfärgen jag har nu. Problemet är
att färgen försvinner och bleknar efter 5-6 tvättar och bli någon sunkig
brunröd färg. Vill att håret ska se nyfärgat ut jämt. Det roliga är att
den svarta hårfärgen därför ser bättre ut. Kan lägga upp bild från
ettan på gymnasiet då jag var svarthårig :)



Är inte den bästa bilden och den är dessutom sedan 2006 på hösten.
Har världens konstigaste min också. Tacka min klasskompis som skulle
fota mig på fotolektionen :P






Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: okej :D ja det låter jättesnyggt, ska nog leta upp ett par hängselbyxor faktiskt :)

2010-08-14 @ 15:55:09
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0