Varför inte skriva en bok

Jag har länge funderat över mitt skrivande. Många säger till mig att jag uttrycker mig så bra textmässigt. Det kanske egentligen inte är så jättekonstigt då jag både läst journalistikkurser där reportageskrivning ingår, vilket gör att du som person måste skriva scenbyggande. Jag har även läst textkommunikationskurser där jag lärt mig skriva informationsfoldrar och även skriva text till bilder, miljöbeskrivningar, personbeskrivningar och en massa annat. Dessutom har jag läst åtskilliga polisromare/deckare skrivna av Michael Connelly (min favoritförfattare). Så jag funderar på att göra något som jag funderat på att göra länge... börja skriva en bok. Jag får se hur saker och ting blir med det. Men det är en tanke jag har.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0