Underbar dag med tandläkarbesök och semelbak=)

Hej svejs!

Det har inte blivit speciellt många inlägg från mig på sista tiden. Nu tänkte jag i alla fall försöka mig på att skriva lite.
Min dag började strax efter klockan 8 imorse. Jag har en tendens till att vakna den tiden när jag sovit nu under lovet. Har antagligen kunnat koppla av lite och somnat ganska hyfsad tid nu ett par dagar i rad.

Det första jag möttes av imorse var ett sms som sade att det var riktigt kallt ute och den starka solen. Så underbart. Jag kände mig jättepigg och ville studsa upp ur sängen. Jag studsade inte, utan låg kvar en stund och drog mig samtidigt som jag pratade i telefon. Sen gick jag upp och klädde på mig. Hade nämligen fått tid hos tandläkaren imorse, då jag i onsdags kväll började att få sådan värk i min visdomstand som håller på att tränga igenom. Har haft ständig värk på den sidan i ansiktet, samt extrem värk i örat på samma sida (som öroninflammation) och huvudvärk i den huvudhalvan. Tandläkaren sa i alla fall att det inte var någon fara, att det var på grund av tanden som jag hade sådan värk.

Efter det åkte jag hem och lagade rösti... Ja ni kanske undrar vad det är. Kort och gott är det potatis som man river, klämmer ur stärkelse och vätska ur och sedan lägger i stekpannan. Det är gott i alla fall. Hade fått för mig att baka semelbullar för att göra semlor ikväll. Det är vad min eftermiddag gått ut på, att baka semlor. Ska bli gott=)
Nu känner jag mig jättetrött. Klockan är dock bara tjugo över fem på kvällen. Men jag funderar på att lägga mig och vila en stund...







Kommentarer
Postat av: Emma

sv: tack det är jättesnällt! din layout va skitsnygg, jag är sämst så kan inte fixa nåt alls. skulle va skitschysst med lite hjälp.

2009-02-23 @ 17:51:58
URL: http://memmsi900607.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0