En hemsk natt

Vaknar ca 6.30, efter en hemsk natt. Det är det hemska som får mig att vakna till igen.
Den här gången tänker jag inte lägga mig ner för att försöka sova igen. Det känns onödigt. Jag vet att jag bara kommer vakna upp inom 1 till 2 timmar igen av att kroppen är orolig.
Det har aldrig varit så här illa. Aldrig har jag haft så svårt att sova som jag har nu.
Det känns som att jag inte vet vad jag ska göra. Jag går och väntar på ett samtal från honom.
Det kommer förhoppningsvis på torsdag. Jag misstänker att det kommer att vara ett samtal till min nackdel.
Jag vet inte hur jag kommer att reagera. Allt jag vill är att det ska vara till min fördel. Men vadå.
Jag vet att jag inte har någon tur i kärlek. Därför kommer det vara ett negativt samtal, även om jag hoppas.
Blir en dag hemma från skolan idag med. Jag känner mig inte stolt. Men jag orkar inte gå heller för tillfället som läget är nu.
Är så rädd att förlora honom, så rädd att förlora alla vänner. Det låter som att jag har stängt in mig i ett litet skal nu och inte tänker komma ut. Tja, jag vet inte.
Men ska i alla fall försöka att plugga lite idag och göra lite nytta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0