Fredric - Drömmar, svek & inbillad lycka

Det finns dagar då ingenting e som det ska
Dagar då man vänder om och bara drar
Drömmar kan förklaras och drömmar kan förbli
Drömmar kan få människan att mista sin tid
Alla bara snackar och ingen har förstått
Allting flyter bort om du nått det du fått    
Men Shit jag håller upp min sista fackla
Allting som jag säger kommer få er att backa
Ingen kommer in nej ingen vill bli någonting
Det snackas om ett liv där ingen lever runt omkring
Men om du vill så kommer lyckan bli falsk
Jag såg det konstant den försvann någonstans
Så fuck it jag redovisar mina drag
Sätter allt till rätta när jag likgiltigt drar 

Drömmar svek och inbillad lycka
Sätt dig på din tänkar stol och börja tycka
Drömmar svek och skrämmande tankar
Ni märker ingenting men vi ska fortsätter vandra
Drömmar svek och inbillad lycka
Sätt dig på din tänkar stol och börja tycka
Drömmar svek och skrämmande tankar
Ni märker ingenting men vi ska fortsätter vandra

Det finns dagar då ingen hör dina skrik
Dagar då man känner att det blir panik
Lyckan kan beskrivas lyckan kan bli sann
Lyckan har fått orden att gå hand i hand
Jag bara drömmer jag sitter kvar å bara känner
Det kommer svida tills det vänder
Om du är ensam och inte känner nån respekt
Då måste du va stark och leda dan perfekt
Men om det visas å kisas å blundas för allt
Så visa din kunskap som du lärt dig av allt
Jag vet att det e hårt att bara vänta å se
Men vem ska du se om ingen annan vill vara med
Jag sätter mig ner och hoppas drömmar å svek
Kan få oss att gå vidare och glömma denna lek
Fuck it vi lägger sanningen på hyllan
Jag orkar inte ligga här med knivarna i ryggen
Ni märker ingenting du är falsk jag e ärlig
Ni märker ingenting nu är allting förjävligt

Drömmar svek och inbillad lycka
Sätt dig på din tänkar stol och börja tycka
Drömmar svek och skrämmande tankar
Ni märker ingenting men vi ska fortsätter vandra
Drömmar svek och inbillad lycka
Sätt dig på din tänkar stol och börja tycka
Drömmar svek och skrämmande tankar
Ni märker ingenting men vi ska fortsätter vandra
Drömmar svek och inbillad lycka
Sätt dig på din tänkar stol och börja tycka
Drömmar svek och skrämmande tankar
Ni märker ingenting men vi ska fortsätter vandra
...

http://www.fredric-music.com/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0