Kidnappad mitt i natten...

Usch, jag hade en sådan värdelös kväll på jobbet igår. Det är ingen av de som jag arbetade
meds fel. Utan som vanligt det här när det gäller personaltillsättningen som fungerar lika med
noll. Så när jag kom hem vid ca 22.40 kände jag bara för att gå och självdö i ett hörn ungefär.
Men det behövde jag inte. Från ingenstans och väldigt oväntat fick jag ett samtal från S som
frågade om jag inte ville komma in till Uppsala och träffa honom och sova ihop med honom.
Då var klockan 23. Så halv tolv inatt satte jag mig på bussen till Uppsala. Och det var verkligen
en välkommen överraskning att han ringde mig... för det fick mig att glömma bort skitkvällen
jag hade haft på jobbet. Riktigt skönt måste jag säga :)

Vi käkade lite på Burger King klockan 00.40 inatt som var. Haha. Snacka om bra mattider. Men
när jag jobbar sent, då är jag jättehungrig om kvällarna. Och hann aldrig äta något när jag var
hemma och vände. Sen åkte vi till hotellet och tog det lugnt och myste. Jag var väldigt smart
och lade mig med halvblött hår. Vaknade upp imorse och såg ut som "hej kom och hjälp mig"
i håret. Blev kallad penntroll av S, och så rufsade han om mitt hår. Vi avnjöt hotellfrukost. Det
är nog det bästa med att sova på hotell. Jag vet inte vad det är med S. Men han blir behandlad
som värsta hedersgästen på Scandichotellen. Jag känner mig ibland som en idiot... men
samtidigt är han så jäkla charmig och öppen av sig, så jag tror vissa tjejer är lite avis på mig^^
Det kan de gott vara. Han hade skrivit på sin dejtingprofil att han nog ändå var ett riktigt kap...
Jag har skakat på huvudet åt hans profil många gånger i början innan jag träffade honom.
Men han är nog ett riktigt kap.
 
Ett sådant här liknade jag tydligen imorse.

Just nu när jag träffar S så känner jag att jag aldrig vet när han kommer ha tid att träffas
nästa gång. Känns skumt. Men vi träffade varandra mitt i en kaosperiod i våra liv. Vi
har snart haft kontakt med varandra i 3 månader och nästan känt varandra lika länge.
Av någon anledning tror jag att det kommer att bli annorlunda när han är klar med allting
inom 2-3 veckor. Då tror jag vi kommer träffas en del de veckor han är barnledig. Är
något jag ser fram emot faktiskt. Det var en underbar känsla att vakna upp intill honom
imorse, en känsla som jag garanterat kommer att sakna imorgonbitti, när det är dags
för jobb igen. Hatar att vara tillbaka i den grå vardagen. Jag kan tycka att en kvinna
förtjänar att bli bortskämd av sin kille ibland. Men jag blir jämt bortskämd av S...
Känns bra men konstigt på samma gång. Det känns väldigt speciellt. Imorse så var
han faktiskt tacksam på att jag avstyrde de planer han hade på utgång igår kväll
precis när jag kom till stan. Jag tror han gillar mig för att jag är ganska simpel och
inte så krussidullig av mig. Jag har alltid haft känslan att jag är komplicerad av mig.
Men sen jag började må bättre, har jag insett att jag är väldigt speciell på mitt vis.
Fast samtidigt gör S det så enkelt. När vi umgås, så känns det ibland som att jag
trots tidigare känslor om att vara komplicerad, helt plötsligt känner att jag är simpel.
Jag är simpel, men ändå väldigt unik. Har till och med gått så långt nu att jag ändrat om
min status till "I ett förhållande" på facebook. Jag gjorde det redan under våran
underbar helg tillsammans i stockholm för två veckor sedan. Men efter det har det ju
varit så hattig att jag varken vetat ut eller in, då han då kallade mig flickvän och sedan
har det varit som att jag varit luft värd (vilket han igår erkände att det varit alldeles för
mycket de sista veckorna, att han känt att folk i hans omgivning blivit lidande, vilket
han har haft lite ångest över). Undrar om någon kille tidigare har haft ångest för att
han inte ha varit på och gett mig uppmärksamhet? Knappast troligt, vilket känns bra :)
 
Denna synen vaknade jag upp till imorse. Riktigt mysigt <3
 
 
XOXO Jenny has left the building. To be continue...
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0