When everything's a mess

Jag tänker inte låtsas må bra längre. För du har skurit sönder mitt hjärta i tusen bitar.
Jag vet inte det någonsin kommer att läka igen. Jag är säker på att du är den enda´
som kan laga mitt hjärta... och jag vet inte om det någonsin kommer att bli så att du
gör det. Hoppas fortfarande att du ska inse ditt misstag och någonstans känns det
som att jag vet att du kommer göra det. Kanske inte nu, men inom något år... för just
nu står jag tomhänt när det gäller allting och det är inget roligt längre och det gör
väldigt ont i mig också. Försöker varje dag att inte tänka på dig för mycket, men det
går inte en timme utan att jag tänker på dig. Ska jag säga halvtimme, för det är nästan
så det är. Jag älskar dig och jag förstår inte att du har så svårt att förstå att "vi" hade
blivit något bra. För jag vet inom mig att "vi" hade blivit det och jag vet även att du i
det fallet verkligen skulle tycka om mig och uppskatta mig. För jag är inte den jag var
när vi träffades... och det gör väldigt ont i mig på grund av att du inte ser detta och ser
att jag är bra för dig... Jag hoppas du inser även detta inom sinom tid.

Jag är själv en enda röra just nu på grund av detta. Men tack vare att jag försöker vara
stark så lyckas jag att hålla ihop mitt liv på ett ganska bra sätt. Jag är starkare än jag någonsin
varit förut. Egentligen gillar jag inte att planera en massa, utan vill ta dagarna som de kommer...
Men just nu är det ganska skönt att ha några dagar när man har saker planerade för att kunna
hålla ihop livet på ett hyfsat, i och för sig väldigt trasigt, sätt. Jag tar en dag i taget, tar dagen
som den kommer och ser vad den har att erbjuda. Mer kan jag inte göra just nu. Det är jag
och mitt trasiga hjärta. Förhoppningvis du och jag i framtiden någongång.


Denna låten påminner om allting, men jag gillar den ändå väldigt mycket.
Bra text och skön melodi....




JAG ÄLSKAR DIG... DU VET VEM DU ÄR!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0