Looks like it's gonna be a great season...

Gott folk! Jag Lever!
Det var väl inte jätteseriöst det med att jag trodde jag skulle dö igår kväll.
Men jag mådde riktigt dåligt igår. Som tur va, vakna jag upp idag... UTAN
VÄRK I NACKEN! Men förkylningen blir inte bättre. Så när vi idag hade första
innebandyträningen satt jag på sidan om. Vi har fått ny tränare; Lasse Persson.
Han har inte tränat så mycket innebandy förrut, utan fotboll och Ishockey.
Men av det jag sett ikväll så känner jag mig inspirerad. Mycket nya fräscha
grejer som han tog upp. Det tycker jag var väldigt positivt :) Så kommer
nog bli väldigt bra. Får se när jag kliver på planen och tränar, troligen först
på tisdag nästa vecka. Men vi får se helt enkelt hur det känns. Det som är
bestämt är att det blir steg 2-kurs för mig när det gäller domarutbildningen.
Det är positivt :) Har mycket jag ska göra nu inom kort och det är saker som
är väldigt roliga, så det ser jag fram emot. Kändes förövrigt väldigt underligt
att hålla i en innebandyklubba igen... speciellt eftersom den inte var min heller.
Haha.

Detta ska jag göra framöver:
* 11 september - hundutställning i Gimo.
* 17 september - hundutställning i Högbo, Sandviken.
* 24 september - jobb
* 25 september - Domarutbildning steg 2, dag 1 + ev valpträff
* 27 september - Lön
* 1 oktober - Inofficiell Utställning, Jälla, Uppsala.
* 1 oktober - Eventuellt första seriematchen innebandy
* 2 oktober - Domarutbildning steg 2, dag 2
* 7-9 oktober - Hundutställning Sundsvall




Idag har varit en dag i övrigt då jag bara legat i soffan och tagit det lugnt. Enda gången jag gått
upp ur soffan, var imorse då Grus och Kilti blev hämtade av sina ägare Jonna och Johanna och
när jag åt mat mitt på dagen. Annars har jag legat hela dagen. Behöver vila för att få bort
förkylningen. Har även haft en saknaddag idag då jag saknat mannen som jag älskar.
När jag fixade lunch fick jag ta tag i köksbordet för att inte falla ihop, då jag kände väldig
saknad efter honom. Höll på att bryta ihop totalt, men lyckades förhindra det.
Jag sökte efter någon jag kunde leva med, men fann en person som jag varken kan eller
vill leva utan. Du är speciell, helt unik och helt underbar. Saknar och älskar dig väldigt mycket.
Du vet vem du är...


Denna bilden är till dig snygg:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0