Kloka ord...

Detta är till alla starka människor, som har gått igenom en hel del i livet och överlevt!
Jag är stark för jag känner till svaghet, jag har medkänsla eftersom jag har upplevt
lidande, jag lever för att jag är en kämpe, jag är klok eftersom jag har varit dum, jag
kan skratta, för jag har känt sorg. Jag kan älska eftersom jag har känt förlust. Jag
väntar inte ut stormarna längre. Jag har lärt mig att dansa i regnet istället...

Detta var något jag inte efterlevde en gång i tiden... men jag överlevde och kom
ut på andra sidan som en annan människa. Förr såg jag bara svart, fanns inte en
enda sak som var en ljusglimt. Nu ser jag fortfarande svart... men skillnaden idag
är att jag uppskattar de små sakerna, de små ljusglimtarna som finns i vardagen
även om jag mår väldigt dåligt. Och en annan sak jag lär mig... Jag har blivit envis
som en gammal benget. Har jag get mig tusan på något, då ger jag mig inte. Och
jag vet vad jag vill just nu och jag tänker slåss för det, även om jag så ska dö på
cupen...


Älskar dig, nu och för alltid!


Minulla on koira joka on ihana. Hän on (suomenlapinkoira) ja on maailman paras persoonallisuus. Hänen nimensä on Fanny. Kun olen surullinen ja ajattele kaikki on hässäkkää, joten hän saa minut hymyilemään, jopa hyvin synkimmistä hetkistä. Hänen ilo on tarttuvaa. Olen myös Dog-istunnon kaksi koiraa saman rodun juuri nyt. Ja olen ymmärtänyt, näinä päivinä Fanny (Lapptoppens Fazzi), Grus (Riskatsurkan Hetta-Tappuri) ja Kiltti (Samejäntans Ranyah) ja (suomenlapinkoira) on ylivoimaisesti paras koirarotu:) Rakastan Fanny, ja erityinen ihminen enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. Я люблю тебя 16-5-20-5-18.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0