Ja' e' inte bitter... eller?

Jag måste faktiskt erkänna att jag känner mig lite bitter just nu.
Jag blev tillfrågad i början av veckan att döma en DJ17-match i Vattholmahallen
mellan Storvreta och Djurgården. Och det var problem att få domarkollega -
MEN JAG LYCKADES! I förrgår kväll kom dock beskedet att Djurgården lämnat
"WO" då de påstod sig ha sjukstuga i laget. Vet inte om det stämmer, då jag igår
fick se information om att Djurgården skulle spela någon turnering i Sala. Nu vet
ju inte jag i vilken omfattning dessa DJ17-spelare spelar med det djurgårdslaget
som ska till Sala. Det är kanske inte så stor omfattning. Men visst funderar man ju
när de först lämnar WO och sedan ska åka med ett djurgårdslag till Sala för att
spela cup. Men men. Känner mig dock lite bitter... för fick en match i min hemma-
hall istället igår kväll... en P96-match. jag tror inte det är det att jag inte går
i land med den... men tycker inte det är kul att döma en match ensam, därför att
jag upplever att man som ensamdomare missar en massa i matcherna och det
blir lätt gnälligt. Letade som fasiken efter domarkollega. Men tydligen så har ju folk
lagt sina träningsmatcher samtidigt som Uppsalacupen, vilket betyder att i stort
sett alla domare är upptagna. Känns ju sådär lagom smart. Så får väl se om jag
ska döma själv ikväll. Jag hoppas inte det pga det här med att det lätt blir gnälligt,
samt att jag varit sjuk hela veckan och känner mig lite ur form då jag inte är helt
bra ännu. Men visar sig... Verkar i alla fall som jag har fått en domarkollega nu.
Så skönt det :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0