Innebandymagazinets nya bloggare...

Jag känner mig lite back on track idag. Jag mår lite bättre i alla fall än vad jag gjorde
igår kväll. Visst det går från dag till dag det där. Men just för tillfället mår jag helt okej
i alla fall, om jag räknar bort saknaden efter dig och det faktum att jag älskar dig... För
det försvinner inte bara och kommer aldrig att göra heller... Jag älskar dig och någonstans
hoppas jag och tror på något underligt sätt att det kanske kan bli "vi" igen. Men vi får
se vad framtiden utvisar...

Personligen känner jag att jag har så många järn i elden just nu att jag inte vet var jag ska
ta i vägen. Idag hade jag lyckats trippelbokat upp mig - tro det eller ej, jag och mitt tråkiga,
händelselösa liv rymmer väldigt många saker just nu och det är bra... och dåligt. Känner
ibland att jag inte hinner med allting... eller? Idag var det jobb, domarkurs och valpträff
inbokat. Det förstnämda fick jag avsäga mig för 2 veckor sedan. Men jag genomförde
kursen och jag hann vara med någon timme på valpträffen så jag är nöjd :)

Det är innebandyträningar, domarkurs just nu och framöver innebandydömning, hundträning,
hundutställningar, jobb, blogga här, blogga på Fannys (hemsida), fixa till Fannys hemsida,
försöka få allting att gå ihop, plugg inför domarprovet nästa helg, plugg inför det kommande
teoriprovet för att få mitt körkort någongång idag... och ja just det bloggning på innebandymagazinet.

Japp du läste rätt... innebandymagazinet. Egentligen hade jag velat både skriva och blogga
på innebandysajten. Men då jag har en känsla av att jag inte är välkommen där på grund av en
"het potatis" med en av medarbetarna där... så ja, får väl försöka nå ut med mitt innebandyskrivande
på annat sätt helt enkelt, fast att jag är journalistikutbildad och har hjärtat i innebandyn. Men det
räcker tydligen inte... Tur att någon person verkar uppskatta att man vill blogga/skriva om innebandy.
Egentligen är det ingen big deal... men känns kul att få skriva någonstans. Jag är ju både domare,
spelare, publik och kvinna... Så lär ju finnas en del att skriva om och ganska många infallsvinklar.
Ta den när man upplever att man som domare inte blir respekterad på grund av könet. Ändå satte
jag nog skräck i ett par 15-åriga killar under en träningsmatch här nyligen. Tror nog jag vunnit deras
respekt... Det känns skönt. Jag vågar ta plats.

Jag kommer att lägga upp länk till bloggen inom kort. Bara jag får ordning på den så. Kan dröja
några dagar. Måste fixa header osv. Men tror inte det ska vara någon big deal, har idéer som känns
bra. Sedan är frågan om jag hittar rätt typsnitt, det är det som strular mest nu... vilket i-landsproblem.



SÅ HÄR KOMMER TROLIGEN HEADERN ATT SE UT :) VAD TYCKER NI?
En fråga förresten, jag bevittnar ju innebandy och det jag menar med
publik under bloggens namn... men bör det stå betraktare istället? Låter
det bättre? Nu har ni chansen att påverka. Så gör det och ge mig råd;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0