Vill inte vara med längre...

Jag skrev tidigare i veckan att jag troligen hade ont av Ischiasnerven. Jag skulle ha jobbat idag.
Tyvärr fick jag ringa och sjukanmäla mig imorse... på grund av att jag knappt kan gå. Värken borde
bli bättre med tiden tycker man. Men för mig har det varit precis tvärtom. Jag vet inte om jag orkar
ha ont längre. Har så ont idag att jag inte vet var jag ska ta vägen. Kan inte göra någonting och
känner mig handikappad. Känner mig bara väldigt nere och ledsen på grund av värken. Jag sätter
alla i skiten just nu; laget, jobbet... ja jag kan knappt gå ut med hunden utanför dörren. På köpet så
har jag ont om nätterna, så jag vet inte hur jag ska ligga för att kunna sova. Just nu känner jag
att jag inte vill vara med längre.

Troligen är det så kallad falsk ichias jag har, som kommer av spända muskler i rumpan. Så ska
få massage för det ikväll. Någon sa att massage är det absolut dummaste man kan göra om man
har ischias. Men eftersom det med stor sannolikhet är så kallad falsk ischias, i alla fall tyder värken
på det, så tänker jag låta en vän massera ikväll. Hjälper inte det, blir det naprapat nästa vecka.
Måste bli ett slut på det här. Jag har redan det jobbigt på grund av att jag saknar personen jag tycker
om och så. Och så kan man inte göra det man tycker om heller, spela innebandy =/


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0