Väldigt kär... obegripligt ensam, men kommer inte alltid vara det...

Det är otroligt hur en låt kan beskriva mycket. Jag tror inte att allting i låten kommer
att stämma när det gäller mig. För jag tror inte på er... kommer aldrig göra det.
För jag vet att ni inte hör ihop... inte efter alla turer så är det. Det är bara frågan när
du ska inse det... Du kanske inte gör det nu, men du gör det tids nog. Jag känner inte
dig som en fegis och det är vad du är just nu att gå tillbaka till något gammalt, dåligt
istället för att hoppa och testa vingarna. Jag har gjort det många gånger det senaste
året. Jag har kraschat och brunnit ibland, men även svävat flera gånger. Så jag vet
att det går... Hoppas du inser ditt misstag snart...

Tant is a bitch, and Tant is very strong... I'm a winner :D




XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0