Thank god for Windows 7...

Igår kväll var jag säker på att min dators sista stund vad kommen. Efter en omistallation,
följt av en massa strul som till slut slutade med att det inte gick att komma in på datorn,
så var jag säler på att idag skulle bli dagen då jag skaffade ny dator. Nu blev det inte så.
En vän tipsade mig om att bränna ut ett nedladdat operativsystem på dvd och installera på
datorn. Sagt och gjort. Jag vågade in tro... men installationen pinade på.

Nu sitter jag här, med Windows 7 och en dator som är som ny. Snacka om att Vista bara
är skitgrejer och tynger ner hela systemet på datorn. Är så glad :D Så nu säger jag bara
en sak; ALDRIG MER WINDOWS VISTA!

Varför har jag inte installerat Windows 7 tidigare? :D

Nu är det gjort och jag är supernöjd :) Så datorn får  hänga med några månader till. Och
även om jag köper en ny så har jag en bra andradator nu :D




XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0