Irriterande killar...

Blir så less på killar som inte fattar vad respekt är. Skulle bara vilja ge vissa killar en jävla
pungspark ibland så att de faller ihop i en hög.

Anledningen till detta inlägg är att jag av någon anledning fick ett mail från någon jävla galning
på facebook, som påstår att vi har pratat med varandra och att han inte kan glömma mig efter
att ha sätt mig på bild... ÖH?! Vet inte ens vem människan är och man kommer väl förfan ihåg
vem man pratar med.

Jag är varken intresserad av att hitta någon, då det redan finns en kille som jag älskar. Och det
är han och ingen annan jag vill ha. Så kommer det alltid att vara.

Hur som helst tillbaka till den här jävla snubben. Jag börjar ju fundera på vem människan är och
går in på dennes logg. Där finner jag att han för 3 dagar sedan gick ur ett förhållande. MEN hallå...
inte fan hoppar man väl egentligne från tjej till tjej på det där sättet. Bara för att det blir slut med
en börjar man på nytt ragga på en annan direkt. Hur seriöst är det egentligen? Jag säger rakt ut
till honom att det är dåligt beteende, verkar oseriöst och att jag dessutom inte är intresserad. Ändå
fortsätter människan skriva osv. Jag ber honom sluta och respektera ett nej och att jag inte är intresserad.
Gör han det då? Nej. Så ändrade om min relationsstatus till att jag var i ett förhållande och bad honom
att faktiskt se det. Inte brydde han sig om det eller... utan började tramsa sig.

Jag blir så less på sådan här människor. Man har ingen aning vem de är. Det skriver väldigt underliga
mail och respekterar inte ett nej och håller på och tjatar och tramsar. Vafan jag upplever det nästan som
trakasserier när en människa gör så, när den andra ber den sluta kontakta den. Men denna fattade
uppenbart inte ren svenska och vägrade acceptera att jag inte var intresserad. Så jag blev tvungen att
blockera honom på facebook. Nu måste jag seriöst fråga... Ska man behöva stå ut med sådana här
människor? Varför förstår inte killar vad respekt är?


Jag kommer tokdissa killar framöver... Är inte intresserav att finna någon. Det finns som sagt var
en kille som jag tycker om... och han är den ende. Ingen kan ta hans plats.



XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0