Du borde varit med

Imorgon mitt på dagen bär det av till Sundsvall. Men oavsett om det ska bli väldigt kul,
så känns det som att det är något som saknas... och det är du. För du borde ha varit med.
Dig som jag älskar. Oavsett att jag vet att hundutställningar inte är din grej och så vidare,
att du säkerligen aldrig frivilligt skulle åka med (*ler lite för mig själv*), så är det en av
många saker som jag gillar att göra (gillar ju mycket du gillar med). Och det är en sak
jag vill dela med dig. Det är dig jag vill ringa och säga: "Det gick så bra, vi kom väldigt
bra idag. Jag är så stolt så lycklig, att jag nästan gråter". I och för sig skulle det vara vi
skulle jag definitivt gråta av lycka. Jag skulle vara världens lyckligaste kvinna då. Men det
är jag inte. Även om jag ändå nästan gråter av lycka när det går bra för Fanny och mig, så
känner jag att du saknas. Du ska va där och jag hoppas att det blir så en dag... Ju flera
dagar det går utan dig, desto mer saknar jag och desto mer säkrare blir jag på min kärlek
till dig och att det är dig jag vill leva resten av mitt liv med...

Denna låten beskriver vad jag känner nu



If you ever leave me, baby
Leave some morphine at my door
'Cause it would take a whole lot of medication
To realize what we used to have
We don't have it anymore

There's no religion that could save me
No matter how long my knees are on the floor
So keep in mind all the sacrifices I'm makin'
Will keep you by my side
Will keep you from walkin' out the door

'Cause there'll be no sunlight
If I lose you, baby
There'll be no clear skies
If I lose you, baby
Just like the clouds
My eyes will do the same
If you walk away
Everyday, it will rain, rain, rain

I'll never be your mother's favorite
Your daddy can't even look me in the eye
Ooo if I was in their shoes, I'd be doing the same thing
Sayin' there goes my little girl
Walkin' with that troublesome guy

But they're just afraid of something they can't understand
Ooo well little darlin' watch me change their minds
Yeah for you I'll try I'll try I'll try
I'll pick up these broken pieces 'til I'm bleeding
That'll make you mine

'Cause there'll be no sunlight
If I lose you, baby
There'll be no clear skies
If I lose you, baby
Just like the clouds
My eyes will do the same
If you walk away
Everyday, it will rain, rain, rain

Oh, don't you say goodbye
Don't you say goodbye
I'll pick up these broken pieces 'til I'm bleeding
If that'll make it right

'Cause there'll be no sunlight
If I lose you, baby
There'll be no clear skies
If I lose you, baby
Just like the clouds
My eyes will do the same
If you walk away
Everyday, it will rain, rain, rain





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0