Att göra lista Torsdag;

* Gå upp senast 8.30
* Eventuellt ringa tandläkaren om visdomstanden gör ont.
* Ringa transportstyrelsen och försöka ordna lite saker.
* Tvätta lite mer kläder.
* Ringa de som vi hyr stuga av i Sundsvall
* Planera inköp för resan.
* Ringa Caroline för att bestämma tid jag ska hämta upp kameran jag ska låna.
* Åka till Uppsala för att göra inköp
* Städa bilen
* Skriva packlista
* Börja packa det som går att packa kvällen innan.

Det dyker säkert upp något mer jag ska göra.

Jag har under dagen som gått idag onsdag, hunnit sy ihop byxorna. Fixat min toolbag till
innebandyn och sytt ihop den. Det tog sin tid med toolbagen, byte av symaskin, två avkörda
nålar m.m innan det var klart. Men jag lyckades och jag tror det blev bra. Sedan har jag
hunnit med en tripp i skogen med Fanny och mamma och plockat svamp. Sedan har jag plockat
bort en krypande fästing på mig också. "Underbara" små djur - eller inte... Jag kommer inte
ihåg allting som jag har gjort. :)



XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0