Vår i Uppsala

Igår var jag inne i Uppsala för att övningsköra. Den sjunde lektionen. Det
går framåt. Men jag har köpte fem till igår eftersom jag inte skulle hinna gå igenom
allting med min körskolelärare på de två sista. Så på tisdag nästa vecka så ska
jag köra dubbelektion. Får se hur det blir då, men kommer säkert att gå bra.

Igår när jag hade varit på körskolan, tog jag en promena i det sköna vårvädret
från Dragabrunnsgallerian till Akademiska sjukhuset... är väl kanske 2,5-3 kilometer.
Det var mysigt i alla fall... Det börjar bli vår i Uppsala nu och jag fotograferade lite
med min mobil när jag gick. Bjuder på bilderna....


Biografen; Filmstaden...


Vy över Fyrisån 1....


Vy över Fyrisån 2...


Vy över Svandammen och Uppsala slott


XOXO Jenny has left the building. To be continue....





Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Var gärna med i min undersökning :)!

2011-03-25 @ 13:48:40
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0